Lidmaatschap Chauffeurs Vereniging Friesland (CVF)
De Chauffeurs Vereniging Friesland heeft momenteel meer dan 300 leden, afkomstig uit heel Nederland. Het is niet nodig om chauffeur van beroep te zijn om lid te kunnen worden, enige voorwaarde is dat men het chauffeursleven een warm hart toedraagt.

De vereniging is erg actief voor haar leden. Er worden jaarlijks meerdere activiteiten georganiseerd zoals behendigheidswedstrijden, konvooiritten, excursies van een of meerdere dagen in binnen- én buitenland, gezellige feestavonden, verkiezingen voor de mooiste trucks, en ga zo verder.

Leden van de Chauffeurs Vereniging ontvangen 4 keer per jaar het clubblad 'De Triangel' met daarin de laatste nieuwtjes en leuke reportages.

Ledenkorting
Als lid van de Chauffeurs Vereniging Friesland krijg je tevens op vertoon van je CVF pasje aantrekkelijke kortingen bij diverse bedrijven.

Lid worden?
Het lidmaatschap kost slechts 15,00 euro per jaar (bij automatische incasso). Om je aan te melden stuur je een e-mail met naam en adresgegevens naar het bestuur: penningmeestercvf@gmail.com

Een 'Triangel' is een dissel tussen een bakwagen en een aanhanger.
De 'A' in de naam lijkt op een triangel
(is onderuitgezakt)