CVF
Chauffeurs Vereniging Friesland

HomeNieuwsBehendigheidVeiligheidScanTriHalFotoalbumLidmaatschapAgendaContactSponsorsLinks

Logo CVF

ScanTriHal
De ScanTriHal is op 9 mei 2008 geopend. Deze prachtige ruime hal is de uitvalsbasis van de Chauffeurs Vereniging Friesland. De hal is ingericht met 3 kantines met daarin een bar.
De kantines kunnen apart worden gebruikt en voor grote evenementen worden deze drie kantines tegelijk gebruikt.
De ScanTriHal geeft ook onderdak aan de 3 eigen trucks van de CVF en al het materiaal (aanhangwagen, heftruck, enz.)

Voor de ScanTriHal zoeken we vrijwilligers, die ons willen ondersteunen in de kantine als gastvrouw/heer.
Mocht je hier belangstelling voor hebben, mail naar onderstaand mailadres.

Dé locatie voor uw bijeenkomst
Ben je op zoek naar een geschikte locatie voor een bijeenkomst? De ScanTriHal biedt volop mogelijkheden! Of het nu gaat om een vergadering, een cursus, een tentoonstelling of een feest ter ere van een jubileum, de ScanTriHal is dé locatie in Leeuwarden! Wat is er nu mooier dan als chauffeur bijvoorbeeld je jubileum te vieren tussen de vrachtwagens?
De hal is geschikt voor zowel kleine als grote groepen. Er is ruimte voor maximaal 160 personen. De ruimtes kunnen we helemaal naar wens inrichten, en ook de catering kan worden verzorgd.
Er worden EHBO-lessen gegeven, maar ook voor de Code95 is deze locatie zeer geschikt. Heb je een feestje? Regel het in de ScanTriHal.
Voor informatie en boekingen: scantrihal@chauffeursvereniging-friesland.nl

Adres ScanTriHal
Orionweg 10
8938 AH Leeuwarden